sobota, 18 września 2021

FIT Sałatka z pieczarkami I POMIDORAMI -Przepis na surowe pieczarki

PRZEPIS NA SAŁTKĘ Z PIECZARKAMI

   Wykombinowałem że zrobię sałatkę z pieczarką, ale po chwil zastanowienia podjąłem decyzje i wyjąłem jeszcze 3 pieczarki. Tak wyszła sałatka z pieczarkami zamiast sałatki z pieczarką! 
   W lodówce znalazłem jeszcze oliwki, majonez i pomidory. Z Agnieszki spiżarni zajumałem mała cebulką, a z szuflady magiczny przyrząd do krojenia cebuli. 
   Zgarnąłem sól i pieprz, a ze słoika garść pestek słonecznika... Coś jeszcze? 
   Brakowało mi jeszcze czegoś?



Link do filmu z przepisem:






Składniki:
  • 4-6 pieczarek
  • 2 pomidory
  • 1 mała cebulka
  • 10 - 15 oliwek
  • majonez 1,5 łyżki
  • pestki słonecznika - garść
  • pieprz
  • sól
  • szczypiorek


Przygotowanie:
     Z pieczarek potrzebne będą tylko łepki. Ogonki zostawiam do duszenia, jeszcze się przydadzą.
     Cebulę, pomidory i pieczarki kroimy w kostkę, a oliwki kroimy na pół. Przyprawiamy solą i pieprzem, dodajemy majonez i część słonecznika. Mieszamy składniki ze sobą i sprawdzamy czy sałatka jest dobrze przyprawiona... Jak by co to można posolić i dopieprzyć byle nie za bardzo by sałatki nie spieprzyć. 
    Na koniec posypujemy resztą słonecznika i przyozdabiamy szczypiorkiem. ot tak by było kolorowo i ładnie prezentowało się na zdjęciu, który wstawicie na Instagram :)



Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz