niedziela, 11 lutego 2018

Takie coś... 😀❗

    Zapytałem się Agnieszki:
- Jak to się nazywa❓ Co to jest❓
- Nie wiem. Nie ma jeszcze nazwy❗ - Odparła Agnieszka.
Zrobiłem zdjęcia, obrobiłem i wylądowało na blogu jako: "Takie coś"... 😏
- OK❗ -Powiedziałem - Dajmy ludziom szanse❗ Może wymyślą fajną nazwę... 😀

    Jak nazwalibyście tą potrawę❓
Ja mam pewne skojarzenia, nie chcę sugerować... 😊 Może wykażecie się o wiele lepszą pomysłowością ode mnie... 💭

Jak myślicie❓ Z czym wam się kojarzy❓ Może jedliście coś podobnego❓ Jaka nazwa by pasowała❓ 


Składniki:
  • 2 udka z kurczaka gotowane (ja wykorzystałam z mięsa z rosołu)
  • 2 cebule
  • 1 zabek czosnku
  • sól
  • pieprz
  • masło
  • koperek
Przygotowanie:
Udka obrać z kości i delikatnie podsmażyć na patelni na maśle. Do mięsa dodać pokrojoną w kostkę cebulę, podlać kilka łyżek wody, przykryć pokrywką i na małym ogniu dusić, aż cebulka zmięknie. Pod koniec duszenia dodać drobno pokrojony czosnek, doprawić solą, pieprzem i chwilę jeszcze potrzymać na ogniu aby smaki dokładnie się połączyły. Wyłożyć na talerz i posypać koperkiem.
 

Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz