wtorek, 6 lutego 2018

Owsianka z bakaliami

      Owsianka to chyba jedno z najszybszych i najtańszych śniadań o ile nie zacznie się żonglować dodatkami...
      Może być zarówno na pierwsze śniadanie🍵 lub jeśli dodamy dużo bakalii to jako drugie śniadanie - posiłek po treningu🏃, by dostarczyć węglowodany do komórek i zadbać o dobrą regenerację energetyczną...🔥


Link do filmu z przepisem:
166 – Śniadanie mistrzów, czyli owsianka z bakaliami – Prosty przepis



Składniki:
  • płatki owsiane górskie lub inne płatki (jęczmienne, orkiszowe)
  • mleko ryżowe (może być inne węglowodanowe lub neutralne)
  • bakalie (rodzynki, żurawina, śliwki, daktyle itp.)
  • miód
Przygotowanie:
Wieczorem płatki wsypujemy do miseczki, dodajemy parę daktyli i zalewamy mlekiem roślinnym (lub przegotowaną letnią wodą) 1cm więcej niż jest płatków. Przykrywamy talerzykiem i zostawiamy na całą noc. Rano nasze płatki są gotowe do spożycia. Dodajemy ulubione bakalie i jeśli lubimy bardziej słodkie, to trochę miodu (jak ktoś nie lubi miodu, to może pominąć lub dodać więcej daktyli). Jeśli ktoś lubi rzadsze płatki, to dodajemy więcej mleka lub wody.

Smacznego :)

P.S. Mleko roślinne możemy również zastapić letnią, przegotowaną wodą.
 




Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz