sobota, 1 maja 2021

Szaszłyki z mięsa mielonego z grilla


Grillowane szaszłyki

z mięsa mielonego


Zapytałem się Agnieszki?
-Jaki masz jeszcze pomysł na przepis na grilla?
Zaczęła mi coś opowiadać i powiedziała że:
- Nie wiem jak to nazwać...
-Jak nie wiesz jak, to nazwać, to co ja mam napisać w tytule... ? - odparłem Po jakimś czasie dowiedziałem się o co jej chodzi:
-To coś podobnego do cevapcici, które jadłeś w Chorwacji!
-A teraz rozumiem! - i wszystko stało się jasne!


Link do filmu z przepisem:
 

 



Składniki:
  • mięso mielone (ja użyłam z udźca indyka(
  • 1 jajko
  • 1 łyżeczka papryki słodkiej lub ostrej
  • 1 łyżka natki z pietruszki
  • sól
  • pieprz
  • patyczki do szaszłyków
Przygotowanie:


Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz