niedziela, 6 listopada 2022

Przepis na sałatkę śledziową z burakiem


Sałatka śledziowa z buraczkami

    Sałatka śledziowa, to multum kombinacji. Chyba na głowę bije różnorodnością wersji w stosunku do najsłynniejszej sałatki jarzynowej. 
    Może być przygotowana jako sałatka na imprezę, albo bardziej precyzując jako sałatka na grilla lub też jako sałatka na kolację i sałatka na obiad. 

👉Jak zrobić sałatkę śledziową❓ 

   Można zrobić ją jako jednolitą masę lub jako sałatkę warstwową. Można też wykazać się finezją tak jak zrobiła to Agnieszka i zrobić to w formie pasków na półmisku. Powiem szczerze byłem mega zaskoczony. Włączyłem kamerę na TimeLapsa i poszedłem po Amelkę do szkoły, a gdy wróciłem zrobiłem wielkie oczy... 
   Zapraszamy na przepis na sałatkę na imprezę. 


Link do filmu z przepisem
 

 



Składniki:
  • 3 buraki pieczone lub gotowane (średniej wielkości)
  • 300g płatów śledziowych (mogą być też z oleju) 
  • 1 mała cebula
  • 3 sztuki ogórków kiszonych
  • ok. 140g selera
  • pół puszki groszku konserwowego lub cała mała puszka
  • 1-2 łyżki octu jabłkowego/winnego
  • 2 duże łyżki majonezu
  • 2 duże łyżki gęstej śmietany 
  • sok z połowy małej cytryny
  • sól
  • pieprz
  • natka pietruszki do przybrania
Przygotowanie:


Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz