sobota, 23 stycznia 2021

Krem czekoladowo-bananowy

Krem czekoladowo-bananowy
do naleśników i kanapek
Czyli domowa Nutella 

Pierwszy raz naleśniki z kremem czekoladowym typu Nutella jadłem w Paryżu, i byłem zafascynowany pomysłem i smakiem... i na tym koniec, bo za dużo cukru. Było to na tym wyjeździe, na którym moja waga dobiegała 95 kg i po nim podjąłem decyzję zmiany stylu życia, czyli wejścia na Dietę rozdzielną... 15 lat czekałem na zdrowsze zastępstwo! 
 

Link do filmu z przepisem: 114 - Najlepszy PRZEPIS na zdrowy KREM CZEKOLADOWO bananowy do kanapek lub naleśników -SŁODKIE DANIE



Składniki:
  • 300g banów (już po obraniu)
  • 50g gorzkiej czekolady (najlepiej takiej 90%)
  • ok. 30g masła
Przygotowanie:
      Masło rostapiamy w rondlu, gdy się roztopi dodajemy banany (możemy je zmiksować lub rozgnieść widelcem). Smażymy 10 minut często mieszając aby nie przypalić. 
     Następnie dodajemy pokruszoną czekoladę i mieszamy, aż czekolada się rozpuści. Zestawiamy rondel z kuchni i gotowe. 
     Taki krem możemy użyć do posmarowania naleśników, kanapek, a nawet dodać do owsianki. 
     Jeśli nie zużyjemy kremu od razu, to możemy przechować go w szczelnie zamkniętym pojemniku do następnego dnia w lodówce.

Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz