piątek, 24 marca 2023

Przepis na chleb z prażoną cebulką


Chlebek z prażoną cebulka

 
    Jeśli chodzi o prażoną cebulkę, to kojarzyła mi się z hot-dogami. Nawet jak kupowałem jakieś grillowane kanapki, to z reguły na pytania: - Z prażoną cebulką, czy świeżą? -Wybierałem opcje klasyczną, czyli świeżą cebulkę 

👉Jak zrobić chleb z prażoną cebulką❓ 

   Jak Agnieszka zrobiła chlebek z prażoną cebulką, to przeżyłem szok! W całym domu roznosił się zapach, podobny do zapachu pizzy i nie mogłem doczekać się kiedy spróbuję. Po teście mogę powiedzieć, że czuć wyraźny smak prażonej cebulki. 
   Zapraszamy na przepis na chleb z prażoną cebulą.
 

Link do filmu z przepisem
 

 



Składniki:
  • 400g mąki orkiszowej typ 630 (można zamienić na pszenną chlebową typ 650)
  • 400ml letniej wody
  • 20g drożdży 
  • 2 łyżki dowolnych otrębów (użyłam orkiszowych)
  • 3 czubate łyżki prażonej cebuli
  • 1 łyżeczka soli
  • 2 łyżki oleju 
Przygotowanie:


Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz