piątek, 2 grudnia 2022

Przepis na jajecznice na maśle


Jajecznica na maśle

 Jak zrobić pyszna jajecznice na masełku?

    Wpadłem na jakiś przepis i przeczytałem trochę komentarzy. Nie spodziewałem się, że jajecznica wzbudza tyle kontrowersji. Solić na początku, w środku, czy na końcu. Skąd wziął się mit, że sól utwardza, skoro często jest stosowana jako zmiękczacz? Jedno wiem na pewno, nie posolonej na patelni nie zjem... Jakby mi taką podano w knajpie ty bym zasugerował by zmienili kucharza. 
    Dodatkowo zrobiłem rekonesans, by dowiedzieć się, czy zawodowi kucharze pracujący w kuchni solą jajecznice na początku, czy na talerzu...? Co może utwardzić jajecznice? Co sądzą o teorii że sól utwardza jajecznice... ? 
    Odpowiedzi które uzyskałem streścił bym do jednego powiedzonka mojej babci: "Złej baletnicy przeszkadza i rąbek u spódnicy" 

👉Jak zrobić jajecznice na maśle❓ 

    To proste, smacznie i nie spalić. Polecam poeksperymentować i wejść do wprawy w robieniu pysznej i mięciutkiej jajecznicy... A pysznej bo posolonej na początku! 
     Zapraszamy na przepis na jajecznice tradycyjną.



Link do filmu z przepisem
 



Składniki:
  • jajka (ilość według potrzeby)
  • masło - jak najmniej
  • sól
  • pieprz
Przygotowanie:
   Masło rozgrzewamy na patelni. Wbijamy jajka do miseczki lub prosto na patelnie, solimy i smażymy, co jakiś czas mieszając. Robimy tak by wydobyć dwa piękne kolory, czyli biel białka i żółty kolor żółtka. A to wszytko po to, by jajecznica była dwu kolorowa, a nie jakimś bełtem...
Smażymy na małej mocy palnika by nie spalić i jajecznica nie stwardniała.
   Sekret tkwi we wprawie,  a nie teoriach o soli, która utwardza...


Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz