sobota, 10 lutego 2018

Koktajl węglowodanowy

      Jakiś czas temu posadziłem Agnieszkę przed kompem i powiedziałem:
- Szukaj❗ Czytaj bo ja tego nie kumam...💫 - Pokićkałem😵 jeszcze coś z nazwami i tyle...
     Na szczęście Aga rozkminiła zagadnienie koktajli🍺 węglowodanowych💥 i ich znaczenie, funkcje, i po kiego grzyba to trzeba pić po treningu...❓ Dziś już wiem i to jest bardzo ważne, że węglowodany należy pić, jeść po treningu, by nie zanikły mięśnie🍗. A to nie jest najciekawsza rzecz. To co Aga wychwyciła, a ja nie to fakt, że energia z węglowodanów po treningu idzie w komórki mięśni, a nie w tkankę tłuszczową... 😀 Gdzieś kiedyś się dowiedziałem, że gość tego nie robił i nie został Schwarzeneggerem💪, a nawet zanikły mu mięśnie... :)
       Dziś pewnie gdy czytacie ten artykuł to ćwiczę mięśnie rąk💪 lub klatkę, bo taki jest plan na sobotę 10 lutego 2018... A potem będzie koktajl. Rozbudowuje masę mięśniową i spalam tkankę tłuszczową, by zobaczyć przed lustrem upragnione efekty...
"Z dnia na dzień coraz bliżej zaplanowanego rezultatu....
Codziennie bliżej mi do Arnolda Schwarzeneggera... ❗"
     Na diecie rozdzielnej rekordowo zgubiłem ponad 18 kg...😊 Teraz zależy mi na wysportowanej, atletycznej, muskularnej, zadbanej, zgrabnej sylwetce...👍 Nawet przybywają kg, ale to już waga mięśni... Jak to niedawno Aga powiedziała:
- Taki szeroki😀 to jeszcze nigdy nie byłeś... ❗😁


Składniki:
  • 0,5l mleka ryżowego
  • 1 banan dojrzały
  • 2 łyżeczki kakaa gorzkiego
  • 1 łyżka miodu lub glukozy 
(❕proporcje dobieramy według wagi ciała, długości i intensywności treningu)
Przygotowanie:
      Wszystkie składniki umieścić w blenderze i zmiksować na jednolitą, aksamitną konsystencję.

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz