środa, 4 października 2017

Rozpoczynamy na WIZJI

     Dziś mamy szczególnie ważny dzień🤗. Co jakiś czas wydarza się coś nowego i następuje zmiana. Najlepiej jak ta zmiana jest w kierunku pozytywnym😃 i właśnie taka zmiana nastąpiła. Od dziś zaczynamy prowadzić nasz kanał na YouTube.
     Nie oznacza to, że rezygnujemy z bloga. Nadal będziemy go prowadzić, publikować przepisy i inne materiały wymagające prostej wizualnej prezentacji, jak np. zdjęcia posiłków wg Diety Rozdzielnej.
     Filmik📽 na pewno pozwoli dokładniej i szybciej wytłumaczyć pewne aspekty tak naprawdę proste, a na początku nowej drogi wyglądające na skomplikowane. Kilka minut omawiane w filmie to często całe strony tekstu, na które ja musiałbym poświęcić od godziny do kilku godzin by go napisać, a Wy dużo czasu na przeczytanie. Ten środek komunikacji pozwoli nam wszystkim zaoszczędzić dużo czasu, zarówno mnie i Agnieszce, jak również i Wam - Tak Wam nasi kochani odbiorcy!


Oczywiście jest to nasz debiut, a dokładniej dziś mój debiut na YouTube. Ktoś musiał się pierwszy odważyć i tylko nie wiem🤔 dlaczego zawsze muszę to być ja.
-Pierwszy stosowałem dietę rozdzielną, potem dołączyła Agnieszka.
-Pierwszy zacząłem pisać bloga o diecie rozdzielnej, potem dołączyła Agnieszka i mam nadzieję, że z YouTubem będzie tak samo... 😄



Zapraszamy do obejrzenia zajawki i subskrybowania. Napiszcie coś wspierającego👏 i dajcie łapki w górę👍 by zachęcić Agnieszkę, by dodać Agnieszce ODWAGI🖒. Bo wiem, że to co może Wam powiedzieć o przygotowywaniu posiłków wg diety rozdzielnej jest bezcenne.


OGLĄDAJ🙄, SUBSKRYBUJ😄, DAJ ŁAPKĘ W GÓRĘ👍!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz