sobota, 28 października 2017

Pomidory z mozzarellą cebulą i słonecznikiem

Trochę podrasowana wersja słynnej sałatki z pomidorów i z mozzarelli. Lubię klasykę, oraz nieraz coś trochę ją tuningować. Dziś oczywiście kolacja z serii "zrób se sam", no to szaleje...

Dziś kolacja białkowa: mozzarella i pestki słonecznika, które zawierają prawie 21% białka.

Upsss!! Zapomniałem dodać, że coraz częściej udaje mi się  wejść do kuchni i coś zrobić... cóż to robi w domu dwójka dzieci... :)

Składniki:
  • pomidory
  • mozzarella
  • cebula
  • czosnek
  • sól
  • pieprz
  • oliwa z oliwek
  • słonecznik
  • musztarda
Przygotowanie:

Kroimy pomidory, cebulę i mozzarellę w plasterki, pomidory solimy i pieprzymy. Następnie układamy na każdym plasterku pomidora cienkie plasterki lub piórka a na to kładziemy plasterki mozzarelli. Polewamy oliwą z oliwek i z czosnkiem (do której dzień wcześniej włożyliśmy drobno pokropiony w kosteczki czosnek). Ponieważ ostatnio jestem fanem musztardy, to posmarowałem wszystko musztardą i posypałem ziarnami słonecznika. Na koniec dla fanu jeszcze raz pieprze grubo mielonym pieprzem, by było ładniej i bardziej ostro. Zabrakło mi bazylii w jakiej kolwiek postaci, ale gorąco polecam jeszcze kilka listków świeżej bazylii i będzie już full wypas... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz