niedziela, 7 maja 2023

Przepis na rybę zapiekaną ze szpinakiem i mozzarellą


Ryba zapiekana w piekarniku

  W życiu usmażyłem jedną rybkę, potem zdarzało mi się upiec. Wiadomo smażone nie zdrowe, a pieczone zdrowe. Tak mi w głowie zakodowano, więc do smażenia nie garnąłem się. Co najwyżej usmażyłem jajecznicę lub naleśniki.... 

👉Jak zrobić obiad zgodny z dietą rozdzielną❓ 

   Robiłem różne potrawy pieczone zanim Agnieszka się wprowadziła, a dzisiaj to Agnieszka włada w kuchni i ma dla Was nowy przepis na pieczoną rybę. Zapraszamy na przepis na rybę zapiekaną w szpinaku i mozzarelli.
 

Link do filmu z przepisem
 



Składniki:
  • 450g filetów bez skóry (u mnie miruna)
  • 200g świeżego szpinaku
  • 1 mała cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • 2-3 łyżki oliwy
  • ok. 250g mozzarelli (twardej)
  • 50ml śmietanki 30%
  • pieprz cytrynowy 
  • sól
  • pieprz czarny
Przygotowanie:


Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz