czwartek, 4 sierpnia 2022

Przepis na chlebek pita

Domowy chleb pita


     Kiedy pojawiły się pierwsze kebaby uwielbiałem je na grubym cieście. Kiedy zacząłem myśleć o wadze mój wzrok skierował się na cienkie ciasto. Natomiast kiedy zacząłem stosować dietę rozdzielną, kebab mógł zostać jako rezerwa na wyjeździe lub jako atrakcja... 
    Tak na prawdę, to nie pamiętam kiedy jadłem ostatni kebab... Taki kebab z ulicy lub restauracji bliskowschodniej. 

👉Jak zrobić chlebek pita❓ 

    Chlebek pita pojawia się u nas w domu na tyle często, że można zrobić sobie z niego śniadanie lub kolacje według własnego widzimisię. Taki kebab z samych warzyw bez dodatków białkowych. Który też spodoba się weganom i wegetarianom. Dziś Agnieszka proponuje przepis na chlebek pita by być nie zależnym od budki z kebabem... 
    Zapraszamy na przepis na chlebki pita...

Link do filmu z przepisem:
 

 



Składniki:
  • 400g mąki (użyłam orkiszowej jasnej typ 630)
  • 250ml letniej wody
  • 15g drożdży
  • 1 łyżeczka soli
  • 2 łyżki oliwy/oleju
Przygotowanie:


Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz