wtorek, 29 maja 2018

Kolorowe Szaszłyki Wegańskie #2

Od jakiegoś czasu przylgnęło do mnie: "Mariusz to ten od szaszłyków wegańskich". Oczywiście to w kontekście robienia grilla, bo do bycia weganinem jeszcze mi daleko...😁 Na razie pracuje by dopracować mój status Wegetarianina... 💚 To taki mały cel: Wegetarianin na Diecie Rozdzielnej 😀❗

      Jakiś czas temu przeczytałem kilka książek sportowców lub o sportowcach... To co mnie zaciekawiło to fakt, że wielu z nich jest wegetarianami, a nawet weganami. Czerpią siłę z tego, co z natury. Są nawet takie przypadki, że zaczęli odnosić sukcesy, gdy zrezygnowali z mięsa! Pomimo, że trener kazał: "Grillować, grillować, grillować, dusić, gotować mięso❗❗❗"

Potem wygrywali i wygrywają do dziś, dokonują tego, czego nikt nie dokonał, biją rekordy... Czego nie wiedzą trenerzy... ❓ Zachęcam do lektur, bo trener nie powie ci wszystkiego, a może nie raz utrudni dojście do pożądanych rezultatów... ❗

Link do filmu z przepisem:
155 - Szaszłyki warzywne -Przepis na przysmak dla wszystkich z kuchni wegańskiej



Składniki:
  • pieczarki
  • papryka żólta
  • papryka czerwona
  • papryka zielona
  • bakłażan
  • cebula 
  • cebula czerwona
  • olivki
  • przyprawy: sól, pieprz, słodka papryka, pieprz cayenne, bazylia, lub gotowa przyprawa do grilla... 

Przygotowanie:
Przygotowanie szaszłyków nie jest chyba skomplikowane. Pokroić i nadziać! Jest jednak jedna uwaga wynikająca z doświadczenia😁. Produkty się kurczą, więc warto dawać DUŻE kawałki. Skraca się czas przygotowania, można w tym samym czasie przygotować więcej, a potem się najeść.
     Na koniec posypujemy ulubionymi przyprawami i grilujemy! Najlepiej krócej niż dłużej... 😎
P.S.
To nie koniec przygody z szaszłykami. Mam jeszcze jeden patent w głowie, jak się sprawdzi to się podzielę... 😃


Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube: https://www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz