wtorek, 8 maja 2018

Efekty zdrowotne - Co wyleczy Dieta Rozdzielna?

     To co mnie najbardziej cieszy to historie, które opisują jak ludzie wychodzą ze swoich problemów, chorób i poprawiają krok po kroku swoje zdrowie.
     Jeszcze bardziej mnie cieszy, kiedy dzielą się swoim doświadczeniem, swoimi efektami. Choć nie dotyczy to mnie osobiście, bo swoje już przeszedłem, to cieszy mnie, bo takie historie mogą pomóc innym ludziom, tym którzy są na początku drogi, marzą i pragną by być zdrowymi i szukają rozwiązań... Takie historie mogą dać wielu ludziom nadzieje na wyzdrowienie, poprawę zdrowia, na spełnienie swojego pragnienia o byciu zdrowym...
      Dziś prezentujemy nadesłaną historię Pani Anety. Dziękujemy za poświęcony czas i opisanie swojego doświadczenia. Oby pomogło, dało nadzieję i wiarę tym, którzy tego potrzebują... 😀


Historia - Efekty zdrowotne

      Zbierałam się z dietą już jakieś pół roku. Chodziło mi o to aby pozbyć się kilku kilogramów (nie kilku :)). Już kiedyś próbowałam, ale zawsze miałam tylko do tego słomiany zapał, dwa, trzy dni i kończyłam, ponieważ byłam głodna. W końcu zapadła decyzja teraz, albo nigdy. Nadmienię też , że borykam się z łuszczycą, nie mam jej dużo , łokcie i głowa, ale zawsze mi to przeszkadzało.
     Więc zaczęłam (nie myślałam aby pozbyć się łuszczycy tylko kilogramów).  Pierwsze dwa dni było ciężko, byłam głodna, bo brakowało mi moich frytek z sosem czosnkowym i schabowego, pierogów ruskich. No i musiałam zacząć jeść śniadania, nie robiłam tego od dawna. Trzeci dzień już było ok, zaczęłam się czuć lepiej, posiłki zaczęły mi smakować.
      Po tygodniu 3 kg mniej, w centymetrach też ubyło. Myślę sobie super.
      A jeszcze bardziej się ucieszyłam i zdecydowałam dalej ciągnąc dietę, gdy moje ogniska łuszczycy zaczęły znikać. Nie mogłam w to uwierzyć .
      Dziś jest 10 dzień kiedy stosuję dietę, czytam, pytam co z czym mogę, a moja łuszczyca ginie. Obecnie zostały mi tylko ślady po niej. Również czuje się inaczej, lepiej, mam chęci, zapisałam się na siłownie, zaczęłam jeździć na rolkach.
      Chce mi się tej diety, jak żadnej innej. I również z zaczęciem diety zawsze był problem bo musiałam gotować osobno dla dzieci (mam trójkę wybrednych dzieci :)). A przy tej diecie staram się łączyć i gotować jeden obiad, uwierzcie mi - smakuje im! Np. gdy robię sobie posiłek białkowy - indyk duszony, robię dla wszystkich, dla nich gotuje do tego ziemniaki, dla siebie puree z groszku i dla wszystkich surówka z pora.
      Uważam, że warto, nie ma badań (nie znam) aby ta dieta dobrze działała na łuszczyce, ale ja widzę ogromną zmianę. Zmianę na plus, więc naprawdę polecam - zdrowie, różnorodność jedzenia, wszystko na +.




Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
  https://www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

3 komentarze: