poniedziałek, 11 kwietnia 2022

Przepis na wielkanocną babkę drożdżową

Babka wielkanocna

    Jakiś czas temu - rok, może 2 lata, Agnieszka wysłała mnie do sklepu po foremki do babeczek. Oprócz foremek kupiłem wielką formę na babkę wielkanocną... Najpierw pokazałem Agnieszce dużą by zrobić jej psikusa... 

   Foremka sobie poleżała aż nabrała mocy prawnej i w końcu Aga upiekła Babkę na święta... 

   Ok ta nie dotrwa do świąt...! 

👉Jak zrobić babkę wielkanocną?

  Zrobienie takiej babki to strategia w 3 krokach; zrobić ciasto, zapakować do foremki - nie zapomnieć o wyrastaniu i upiec... Proste jak stalowy pręt prosto z fabryki. 

Zapraszamy na przepis na babkę drożdżową.

 Mariusz i Agnieszka



Link do filmu z przepisem

Drożdżowa BABKA w polewie CZEKOLADOWEJ na wielkanocny stół







Składniki:
  • 📌 340g mąki (użyłam orkiszowej jasnej typ 630) 
  • 📌 30g drożdży 
  • 📌 70g cukru 
  • 📌 220 -230ml letniej słodkiej śmietanki (użyłam 12%) 
  • 📌 50g masła 
  • 📌 40g rodzynek 
  • 📌 łyżka kandyzowanej skórki pomarańczowej lub starta skórka z pomarańczy
Przygotowanie:


Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz