sobota, 2 marca 2024

Przepis na tajską zupę z boczniakami

 

Zupa tajska z mleczkiem kokosowym i boczniakami


    Nie jestem fanem zup, więc aby jakaś zupa mi się spodobała to trzeba niezłe salto zrobić. Takie salto zrobiła Agnieszka i zaserwowała mi zupę tajską z bocznikami, ale to nie istotne, z mleczkiem kokosowym i ten składnik też nie jest istotny, makaron ryżowy też nie był szałem, chociaż całość dała świetny efekt... 

👉Jak zrobić zupę tajską z boczniakami❓ 

   To co zrobiła Agnieszka było strzałem w 10! Zaserwowała mi tą zupę z pałeczkami, pewnie widelcem też bym dał rade zjeść, jednak pałeczki miały swój azjatycki urok... 
 
Zapraszamy na przepis na zupę tajską z mlekiem kokosowym. 
 
Mariusz i Agnieszka
 


Link do filmu z przepisem
 

 



Składniki:
  • 200g boczniaków 
  • 1 czerwona cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • ok. 2cm kawałek imbiru (jak gruby to mniej)
  • 1 łyżeczka cukru trzcinowego
  • 2 łyżeczki czerwonej pasty curry 
  • 500ml bulionu warzywnego
  • 200ml mleczka kokosowego
  • 1 łyżka sosu sojowego 
  • 1 łyżka oliwy/oleju
  • sok z limonki (ilość według gustu)
  • do przybrania kolendra lub natka pietruszki 
  • makaron ryżowy lub ryż
Przygotowanie:


Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz