środa, 21 czerwca 2017

Kalafior

Pora na Kalafiora

Dość często pojawia się u nas w domu zupa kalafiorowa. Nie pamiętałem kiedy ostatni raz jadłem kalafior w innej postaci. Postanowiłem podpuścić Agnieszkę i zadałem pytanie:
- Potrafisz zrobić kalafior z masełkiem i bułką tartą? Taki jak pamiętam z dzieciństwa!
Pytanie oczywiście było głupie i następnego dnia był kalafior taki jak chciałem. Ponadto Aga postanowiła mnie zaskoczyć i kolejnego dnia była nowość... Ale o tym w następnym wpisie... 😁

Składniki:
  • kalafior
  • 0,5 kostki masła
  • 2-3 łyżki bułki tartej 
Przygotowanie:
Kalafior umyć i podzielić na różyczki, a następnie ugotować na parze. Masło roztapiamy na patelni, gdy już będzie mocno gorące dodajemy bułkę tartą i trzymamy na ogniu (często mieszając) do momentu aż bułka zrobi się rumiana. Ogień nie może być bardzo duży, gdyż bułka zamiast się zarumienić to się nam spali. Ugotowanego kalafiora polewamy gorącym masełkiem z bułką tartą.

Smacznego :) 



Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz