sobota, 21 maja 2016

Znaleźć w życiu własną MISJE


Własna MISJA

   Każdy człowiek powinien znaleźć w swoim życiu MISJE. To po co przyszedł na świat, doświadczył, rozwinął, a gdy znalazł metodę na jakieś problemy - podzielić się.

   Nie każdy musi uczyć się wszystkiego, zrozumieć wszystko od podstaw, eksperymentować i popełniać wszystkie błędy by dojść do gotowego rozwiązania. Nie trzeba też kończyć wszystkich kierunków studiów i być jak "człowiek renesansu".
  
   Są ludzie, którzy dzielą się tym, co złe ich spotkało, licytują się ilością swoich chorób, krytykują innych na każdym kroku, wytykają błędy, słabości i wady lub użalają się sami. Nieraz można mieć wrażenie, że to polska dyscyplina, że jest częścią tradycji naszego narodu...

   Wiele lat temu postanowiłem zmienić "plemię" i wypisałem się z powyżej opisanej grupy. Najpierw przestałem się nad sobą użalać i koncentrować na sobie. Dało to dobry początek, podwaliny pod nowy życiowy fundament by zamiast narzekać, podjąć próby znalezienia rozwiązania na każdy problem. Jednym z takich tematów było ZDROWIE. Po latach szukania rozwiązań i wdrażania zdobytej wiedzy w praktykę, na pewno przegram każdą licytacje dotyczącą chorób.

 Mówiąc krótko, cieszę się całkiem dobrym zdrowiem, a mój umysł ukierunkowany jest na doskonalenie zdrowego stylu życia. Dziś poszukuje praktyk, metod, które zapewnią:
  • większą ilości energii, 
  • lepsze funkcjonowanie mózgu,
  • podniesienie samodyscypliny,
  • rozwijanie silnej woli,
  • wewnętrzną harmonię, wyciszenie umysłu i spokój ducha
Jaką drogę obrałem by dojść do dobrego zdrowia opisałem niedawno w wywiadzie dla Moda i Styl. Razem z redakcją zapraszam do lektury artykułu:

oraz całego interesującego wiosennego wydania:

Mariusz Woyda

P.S.
Zapraszam również do zadawania pytań i dyskusji na blogu oraz na FP na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz