poniedziałek, 24 kwietnia 2023

Przepis na pastę z makreli wędzonej, jajek i ogórka kiszonego

Jak zrobić pastę z makreli?

   Kanapki z białkiem wyleciały z menu jak zacząłem stosować dietę rozdzielną. Potem powróciły po metamorfozie myślenia i zastąpienia klasycznego pieczywa czymś neutralnym. 

👉Jak zrobić pastę z MAKRELI wędzonej, jajek i ogórka kiszonego❓

    Najłatwiejsze do zrobienia są kanapeczki na ogórku lub na papryce. Tak na prawdę sens nie leży w tym na czym ułożymy, ale esencja tkwi w samej paście z makreli wędzonej. 
Zapraszamy na przepis na pastę z makreli wędzonej.
 


Link do filmu z przepisem
 

 



Składniki:
  • makrela wędzona (waga ok. 250-300g)
  • 3 jajka
  • 3 nieduże ogórki kiszone
  • 1/2 cebuli czerwonej
  • 3 łyżki gęstej śmietany
  • pieprz 
Przygotowanie:
    Jajka gotujemy na twardo.
   Makrelę obieramy ze skóry, wyciągamy ości i drobno kroimy.
   Cebulę kroimy w drobną kostkę.
   Ogórki kiszone kroimy w drobną kostkę i odciskami z nadmiaru soku.
   Jajka ścieramy na tarce na grubych oczkach.
   Wszystkie składniki przekładamy do miseczki, dodajemy śmietanę, doprawiamy pieprzem i dokładnie mieszamy. Po wymieszaniu pasta jest gotowa do jedzenia.
   Ja pastę wykorzystałam do zrobienia keto kanapeczek. Pastą posmarowałam plastry zielonego ogórka, a po wierzchu posypałam szczypiorkiem.


Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz