niedziela, 16 kwietnia 2023

Przepis na cynamonową drożdżówkę do odrywania

Drożdżówka cynamonowa do rwania


     Ciasto drożdżowe to ulubione ciasto mojego dziadka. Zawsze musiał mieć na święta czy na inne okazje ciasto drożdżowe, które piekła babcia... 
   Przed erą Agnieszki jadłem ciasta na święta i na imieninach czy też urodzinach. 

👉Jak zrobić drożdżówkę cynamonową do rwania❓ 

     Odkąd Agnieszka wprowadziła się do mnie, a razem z nią, jej pasaj do pieczenia, zrobiła więcej ciast drożdżowych - drożdżówek niż zjadłem przez całe moje życie. Zjadłem! Bo ilość ciast upieczonych przeze mnie równa się "0". 
    Zapraszamy na przepis na drożdżówkę cynamonową do rwania.
 

Link do filmu z przepisem

 



Składniki:
  • 320g mąki (u mnie orkiszowa)
  • 20g drożdży 
  • 25g cukru
  • 35g masła
  • esencja waniliowa (kilka kropli)
  • 190ml letniej słodkiej śmietanki (u mnie 12%)
Dodatkowo:
- 30g masła
- 40g erytrytolu
- 2 łyżeczki cynamonu

W linku przepis na kruszonkę: 

Przygotowanie:


Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz