czwartek, 30 listopada 2023

Przepis na lefse - ziemniaczane podpłomyki

Podpłomyki ziemniaczane


    Podpłomyki jadłem od dzieciństwa. Kojarzyły mi się z twardym i chrupkim przysmakiem. Te podpłomyki ziemniaczane mnie zaskoczyły. 

👉Jak zrobić lefse❓

   Dziś na śniadanie Agnieszka zrobiła naleśniki norweskie w wersji wytrawnej, bo innych nie lubię. Dokładnie to nie zrobiła naleśniki, tylko śniadanie z tych naleśników- podpłomyków... Może nie zgodne z oryginałem, bo nie na słodko, ale ja wiecie na słodko nie lubię, bo to bomby kaloryczne.
 
   Zapraszamy na przepis na podpłomyki ziemniaczane.
 
   Mariusz i Agnieszka
 


Link do filmu z przepisem
 

 



Składniki:
  • 250g mąki (użyłam orkiszowej typ 630)
  • 500g puree ziemniaczanego (zimne)
  • 45g masła
  • 3 łyżki gęstej śmietany
  • płaska łyżeczka soli 
Przygotowanie:


Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz