niedziela, 5 listopada 2023

Przepis na pieczone rzodkiewki

Pieczone rzodkiewki w miodzie

   Wytrzeszczyłem oczy jak Agnieszka zakomunikowała, że będzie robić pieczone rzodkiewki. 
  • Po 1. dlatego że nigdy nie jadłem. 
  • Po 2. że byłem ciekawy jak będą smakowały 
  • Po 3. i na koniec, że będą rewelacyjne, bo Agnieszce wszystko wychodzi. 
   Pewnie pieczone kasztany też były by rewelacyjne w wykonaniu Agi, bo nota bene, te w Paryżu mi nie smakowały... 

👉Jak zrobić pieczoną rzodkiewkę w piekarniku❓ 

   Rzodkiewki okazały się obłędne a na dodatek zostało dużo marynaty, którą zjedliśmy z jabłkiem. pokroiłem jabłko na 8-mki i razem z Amelką i Oliwką maczaliśmy jabłka i też to okazało się rewelacyjne. Ponieważ marynaty zostało dużo to Oliwka skoczyła po drugie jabłko i tak po pieczonych rzodkiewkach i miodowej marynacie pozostało tylko wspomnienie... 
 
   Zapraszamy na przepis na pieczone rzodkiewki.
 
   Mariusz i Agnieszka
 


Link do filmu z przepisem
 

 



Składniki:
  • 2 pęczki rzodkiewek
  • 1 łyżeczka miodu
  • 1 łyżeczka musztardy
  • 2-3 łyżki oliwy
  • płaska łyżeczka czosnku granulowanego
  • płaska łyżeczka papryki słodkiej
  • sól
  • pieprz 
Przygotowanie:


Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz