czwartek, 19 października 2023

Przepis na precle

Domowe Precle

     Jedyne precle, które mi do tej pory zasmakowały. Jak Agnieszka powiedziała, że nagrywamy precle to podszedłem bez entuzjazmu... 
👉Jak zrobić precle❓ 
    Jak już zrobiła i spróbowałem, to okazały się rewelacją! Strzałem w dziesiątkę! lub po prostu HITem.
    Zapraszamy na przepis na precle. 
 
Mariusz i Agnieszka
 

Link do filmu z przepisem:
 





Składniki:
  • 370g mąki (u mnie orkiszowa)
  • 180ml mleka roślinnego (użyłam ryżowego)
  • 2 łyżki cukru
  • 20g drożdży
  • 50g masła 
  • sól (na czubek łyżeczki)
  • dowolne ziarna do posypania (u mnie sezam)
Przygotowanie:
 


Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz