środa, 10 stycznia 2018

Jajko sadzone z kapustą kiszoną - przepis z 3 przepisów...

     Często mówimy lub piszemy, że białka powinny być z jakimś dodatkiem, który wspomaga pH kwasów żołądkowych by było bardziej kwasowe. Dobrze jest dać dobry przykład i opublikować kolejny nasz posiłek, by pokazać jak to może wyglądać.
     Przedwczoraj u nas były na obiad jajka w czerwonej papryce z surówką z kapusty kiszonej.
     Jak zrobić jajka sadzone w papryce lub bez pisać chyba nie trzeba, bo już było.
     Godną uwagi była natomiast wyśmienita😘 surówka z kapusty kiszonej zrobiona od  A do Z przez Agnieszkę. Mój udział był tylko taki, że jak co roku przywiozłem do domu 20 kg worek poszatkowanej kapusty do kiszenia. Taką surówkę robiła moja babcia, mama, robiłem ją sam, a teraz robi ją Agnieszka. Ze względu na dietę rozdzielną musieliśmy tylko usunąć jeden składnik, o tym na końcu.

Przepis na jajka sadzone w papryce: Jajko sadzone w papryce

Przepis na kiszoną kapustę: Kapusta kiszona

A tu przepis na surówkę z kapusty kiszonej 😀 Surówka z kapusty kiszonej

Smacznego 😁


2 komentarze:

  1. Myślałam że tylko ja jem sadzone z kapustą kiszoną😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest Pani jedyną osobą, my bardzo lubimy 😋 kapustę kiszoną i podaje ją często do obiadu.

      Usuń