wtorek, 7 lutego 2023

Przepis na zrazy wieprzowe zawijane ze schabu

Zrazy wieprzowe z boczkiem i cebulką


   Zrazy, to takie małe roladki. Bo to co rolujemy dzielimy na duże ROLADY i małe ROLADKI. 
   Ja kiedyś uwielbiałem Devolay. Już sama nazwa jest fajna, a smak jeszcze lepszy. 
   W ramach czegoś zawijanego Agnieszka zrobiła zrazy wieprzowe zawijane. 

👉Jak zrobić zrazy wieprzowe ze schabu❓ 

    Trzeba zrobić dużo hałasu... Nie nie chodzi mi żeby nakrzyczeć na Agnieszkę, a Agnieszka na mnie.
    Tylko trzeba rozbić kotlety... Po 40 minutach takiego łomotu, możemy przejść do cichej roboty... Aż do wkładania zrazów na patelnie, gdzie jest tyle szumu, że musiałem wyciąć ścieżkę dźwiękową, bo by Wam bębenki popękały... (a sam, po angielsku, usunąłem się z kuchni). 

Jak zawijać zrazy ze schabu?

   Zanim te zrazy wylądowały na patelni, to nagraliśmy jak należy zawijać zrazy? Bo w tym tkwi sekret. Jak poznacie, to zrobicie zrazy zawijane. 
   Zapraszamy na przepis na zrazy wieprzowe w sosie własnym.


Link do filmu z przepisem
 


 

 
Składniki:
  • 1 kg schabu
  • ok. 200g boczku wędzonego lub wędzonego-parzonego
  • 2 duże cebule
  • 1 niepełna szklanka wody
  • 6 ziarenek ziela angielskiego
  • 2-3 listki laurowe 
  • majeranek
  • papryka słodka lub ostra
  • sól
  • pieprz
  • 2 łyżki dowolnego tłuszczu 
Przygotowanie:


Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz