czwartek, 13 kwietnia 2017

Sałatka warzywno-makaronowa

      Świetna węglowodanowa potrawa po treningu lub dłuższym wysiłku by uzupełnić zużyte zapasy energii.
      Sam praktykowałem wczoraj w ramach kolacji po 2 godz. treningu na mięśnie brzucha i pośladków😆. Zjadłem z dokładką, a dzięki warzywom wspomagającym procesy trawienia, obyło się bez poczucia obciążenia lub ospałości😃. Dodatkowo dziś rano waga pokazała kolejne pół kg mniej - czego się nie spodziewałem bo zaczołem ćwiczenia siłowe i budowe masy mięśniowej, która jest mi potrzebna do innej zaplanowanej dyscypliny sportowej... 😄

Składniki:
  • 200g dowolnego makaronu (muszelki, świderki, kokardki)
  • 1 ogórek zielony
  • 1 papryka czerwona
  • 1/4 kapusty pekińskiej (jak duża) lub połówka małej
  • puszka kukurydzy konserwowej
  • sól
  • pieprz
  • majonez
Przygotowanie:
Makaron gotujemy według przepisu na opakowaniu. Ogórek, paprykę dokładnie myjemy i kroimy w kostkę. Kapustę pekińską drobno szatkujemy, a kukurydzę odsączamy z zalewy. Wszystkie składniki wkładamy do dużej miski, dokładamy majonez, solimy, pieprzymy i dokładnie mieszamy. Wkładamy do lodówki na 1 godzinę aby się schłodziła i gotowe.


Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz