środa, 15 czerwca 2016

Odchudzanie a dieta rozdzielna...


8 czerwca 2016
- Jaka jest najprostsza metoda by stracić na wadze?
- Kupić wagę za 100 zł i sprzedać za 50 zł!

   A teraz na serio. Dla tych co myślą o odchudzaniu... :)
   Jak już pisałem i opowiadałem wielu osobom, kropką nad "i" w decyzji było zrzucenie zbędnych kilogramów i uniknięcie problemów zdrowotnych związanych z nadwagą. Pierwszy krok  to spadek z prawie 95 kg na 85 kg w pięć miesięcy. Potem przy pracach w ogródku i dalszym stosowaniu diety rozdzielnej moja waga unormowała się na poziomie 80 kg. 
   W tym roku wyznaczyłem sobie cel 75 kg! Wyeliminowałem: mleko, cukier do kawy i herbaty, słodycze, a gdy Agnieszka mówi, że na tą niedzielę nie będzie piekła ciasta, to się cieszę :) i mówię "Dobrze!". 10 minut rano ćwiczę, dalej pracuje w ogródku i przy domu oraz suplementuję się. 
15 czerwca 2016
   8 czerwca zważyłem się i stwierdziłem, że skoro waga się utrzymuje już od jakiegoś czasu poniżej 80 kg, a nawet 78 kg to napiszę o tym. Aby nie strzelić gafy i się nie pochwalić rezultatami przedwcześnie stwierdziłem, że znowu stanę na wadze by sprawdzić, co się tam pojawi? Ku mojemu zdziwieniu waga  drgnęła o kolejny 1 kg w dół. Zdjęcie obok. Mam jeszcze w planie kilka wdrożeń prozdrowotnych, więc nie wiem czy nie postawiłem cobie cel zbyt niski... 
    Może tak 70 kg... ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz