piątek, 12 kwietnia 2024

Przepis na warzywną pastę z papryki i cukini


Pasta z papryki i cukinii

    Na pierwszy rzut oka nie miałem żadnych skojarzeń co do tej pasty z papryki, pomidorów i cukinii. Dopiero jak spróbowałem to mnie oświeciło. Smakiem przypomina mój ulubiony dodatek do mięsa, który jadłem zawsze w Chorwacji. Do mięs grillowanych, a przede wszystkim do cevapcici zawsze dostawałem, lub zamawiałem AJVAR.

    👉Jak zrobić pastę warzywną jako dodatek do mięsa na obiad❓

    Na początku Aga powiedziała, że to będzie pasta z cukinii i papryki do kanapek. Jak już spróbowałem, to wiem, że mogę polecić Wam jako idealny dodatek do mięs na grilla... A sezon grillowy już tuż, tuż... 🔥
    Zapraszamy na przepis na PASTĘ DO kanapek.
    Mariusz i Agnieszka
 

Link do filmu z przepisem
 




Składniki:
  • 2 papryki
  • 1 cukinia
  • 1 cebula
  • 3-4 ząbki czosnku
  • 1 pomidor
  • 3 łyżki oliwy
  • 60g przecieru pomidorowego
  • 1 łyżka octu jabłkowego lub winnego 
  • 1 łyżeczka papryki ostrej wędzonej
  • sól
  • pieprz 
Przygotowanie:


Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz