wtorek, 6 sierpnia 2024

Przepis na ogórki z curry

Ogórki w curry

 
     Nie wszyscy robią przetwory na zimę. Jeśli ktoś mieszka w bloku i nie ma piwnicy, lub garażu to małe szanse. Ja też mieszkałem w bloku, w Warszawie, mieliśmy garaż i piwnicę i co? Też nie robiliśmy w domu przetworów...

     👉Jak zrobić ogórki z curry na zimę❓

     To trochę nie do końca, nacisk trzeba położyć na słowie "w domu". Co do robienia przetworów była u nas tradycja. Ta tradycja to weekend lub wakacje u babci. Wszystkie przetwory robiliśmy u babci, często nawet w ogrodzie. Mama, babcia, dziadek, tata a na końcu ja... pamiętam jak próbowałem, a potem ubijałem kapustę w beczce...

     👉Jak zrobić ogórki w curry❓

 
     Ogórków carry nie robiliśmy, były różne inne przepisy, a ten przepis pochodzi od rodziny Agnieszki i jest na prawdę rewelacyjny, tzn. ogórki są rewelacyjne, pyszne i w ogóle...
 
     Zapraszamy na przepis na ogórki w curry.
 
     Mariusz i Agnieszka
 
 

 

Składniki:
  • 2kg ogórków 
  • 1l wody
  • 3/4 szklanki octu
  • 3/4 szklanki cukru 
  • 1 łyżka soli
  • 3 płaskie łyżki curry
  • 4 słoiki 0,8 lub 0,9 litra
Na każdy słoik
:
  • pół łyżeczki gorczycy 
  • 5 ziaren czarnego pieprzu 
  • 4 kulki ziela angielskiego 
  • 1 liść laurowy 
  • 2 grube plastry cebuli 

 

Przygotowanie:


Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz