wtorek, 20 sierpnia 2024

Przepis na sypane ciasto ze śliwkami

Ciasto sypane ze śliwkami

    Od podstawówki interesowała mnie kuchnia i ściągałem przepisy do domu od znajomych, np. wracając od kolegów z imienin lub urodzin. Potrafiłem spędzić część imprezy w kuchni rozmawiając i dopytując się mamy kolegi jak coś zrobiła.


     👉Jak zrobić ciasto sypane ze śliwkami❓

     Nigdy jednak nie zrobiłem ciasta, ani nie upiekłem nawet najmniejszego ciasteczka. Męską rzeczą u mnie w domu było robienie tortu. Torty zawsze robił tata. Jeśli Wy nie jesteście takimi ignorantami ciast jak ja, lub chcecie zacząć przygodę z pieczeniem ciast to ten przepis jest dla Was idealny. Podejrzewam, że sam bym dał radę zrobić ciasto sypane ze śliwkami.
 
     Zapraszamy na przepis na ciasto sypane ze śliwkami.
 
     Mariusz i Agnieszka 
 
 




Składniki na tortownicę 20cm:

  • 700g śliwek
  • 150g mąki 
  • 150g erytrytolu lub innego słodzika 
  • 180g kaszy manny
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia 
  • 1-2 łyżeczki cynamonu 
  • 150g masła 
Przygotowanie:


Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz