czwartek, 13 maja 2021

Sałatka ze szparagami i jajkiem


    Agnieszka postanowiła zrobić sobie kolację...
    Kolację dla siebie, więc można uznać, że taka porcja sałatki to kolacja dla singla! Ja w tej uczcie nie uczestniczyłem, bo nie zasłużyłem! 
    No dobra tak naprawdę ja miałem kolacje wegańską, według pewnych zasad, dzięki którym moja 48 godzinna wegańska dieta jest dietą oczyszczającą! O czym mówiłem wjednym filmie: https://youtu.be/OMgVECGLRn0 
    Kuracja, dieta można poprawić zdrowie, a większość pewnie bardziej będzie zainteresowana faktem, że można zrzucić kilka zbędnych kg! - Czyli schudnąć! 
 
Mam nadzieje, że jak skończę kuracje oczyszczająca to Agnieszka zrobi taka sałatkę tez dla mnie... 
 
 
 

 


Składniki:
  • 1/3 pęczka szparagów
  • garść dowolnej sałaty lub mixu sałat
  • garść pomidorów koktajlowych
  • 2-3 jajka (w zależności M czy L)
  • sól
  • pieprz
  • czarnuszka
  • kiełki
  • sos czosnkowy
Przygotowanie:
    Jajka gotujemy na twardo. Szparagi myjemy i odrywamy zdrewniałe końce. Kroimy na kawałki ok. 3cm, a główki jeśli są nawet dłuższe to zostawiamy w całości. Tak przygotowane szparagi gotujemy w lekko osolonej wodzie nie dłużej niż 5 minut (grubsze możemy z minutę dłużej pogotować). Po ugotowaniu odcedzamy i przelewamy zimną wodą, aby zahartować i żeby pozostał ładny zielony kolor. 
   Sałatę wykładamy na talerz, układamy na niej przekrojone na pół pomidorki, szparagi, jajka pokrojone na pół lub w ćwiartki. Delikatnie przyprawiamy solą, pieprzem i polewamy sosem czosnkowym, tutaj znajdziecie przepis: 
   Na samym końcu posypujemy czarnuszką i kiełkami.

*Ta sałatka jest to porcja dla jednej osoby.

Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz