poniedziałek, 21 maja 2018

Sałatka z surowego kalafiora

     Nigdy w życiu nie jadłem surowego kalafiora. Chyba, że o tym nie wiedziałem😁. Zrobiłem fotki i dostąpiłem zaszczytu spróbowania sałatki. Na dodatek Agnieszka nie raczyła powiedzieć z czego jest ta sałatka, tylko miałem to odgadnąć...
- Pestki słonecznika, rzodkiewka, pietruszka... - cedziłem.
- Co jeszcze tam czujesz? - czułem się jak na sesji coachingowej i właśnie praktykowałem technikę "wyciskania wody z kamienia"❗
     Niestety nie odgadłem, bo jak można wiedzieć jak coś smakuje, jak nigdy się tego nie próbowało... 😀
     Podsumowując: Nastał ten dzień w moim życiu, kiedy poznałem smak surowego kalafiora... 💚
     ... i spodobało mi się to, co stworzyła Agnieszka😍





Kliknij tu lub przejdź na Youtube:




Składniki:
  • mały kalafior lub połówka większego
  • pęczek rzodkiewek
  • 3 ząbki czosnku
  • 1 łyżka natki pietruszki
  • 2 garście słonecznika
  • majonez
  • jogurt naturalny
  • sól
  • pieprz
Przygotowanie:
      Kalafior i rzodkiewki dobrze myjemy i osuszamy. Różyczki kalafiora ścieramy na tarce o dużych oczkach, rzodkiewki kroimy w półplasterki. Natkę pietruszki drobno kroimy. Słonecznik prażymy na suchej patelni. Wszystkie składniki przekładamy do miski, przeciskamy przez praskę czosnek, dodajemy 2-3 łyżki majonezu i tyle samo jogurtu, przyprawiamy solą, pieprzem i dokładnie wszystko mieszamy. Wstawiamy do lodówki na pół godziny (może być i dłużej) aby się sałatka schłodziła i smaki "przegryzły".

Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube: https://www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz