poniedziałek, 4 marca 2019

Makaron z brokułami

    Makaron to kultowe danie dla biegaczy🏃, szczególnie trenujących na dłuższe dystanse, np. przygotowujących, trenujących biegi🏃 do maratonu...🏃 Tak jak ja😁.
     Dieta rozdzielna + trening siłowy + trening biegowy = SUKCES, czyli szybki powrót do formy z przed remontu... który nie koniecznie pozytywnie wpływa na figurę.
     Ha! Myślicie, że mi się zdarzają wpadki... ?😀😀😀 Dopalacze takie jak słodkie batoniki + piwko, to dobra recepta na dodanie kilku kg do 77, czyli wagi z przed remontu...


Link do filmu z przepisem:
065 - Makaron z brokułami -Jakim problemom zapobiega? Przed czym uchronią właściwości odżywcze B...?


Składniki:
  • 200-250g dowolnego makaronu
  • pół brokułu
  • 160 ml słodkiej śmietanki 30%
  • 1-2 ząbki czosnku
  • łyżka masła
  • sól
  • pieprz
  • gałka muszkatałowa
Przygotowanie:
Makaron ugotować według przepisu na opakowaniu. Brokuł umyć i podzielić na małe różyczki. Na patelni rozpuścić masło, dodać przeciśnięty czosnek (smażyć dosłownie 1 min), dodać brokuł, zalać śmietanką i dusić do miękkości brokułu (nie rozgotować, ma być al'dente), na końcu doprawić do smaku. Gdy brokuł jest już gotowy dodać makaron, wszystko wymieszać, potrzymać jeszcze chwilkę na ogniu i gotowe.
Porcja dla 2 osób.

Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz