piątek, 30 września 2016

Historia i efekty: "Zapobiegając moim migrenom"

Jasne i możliwe

   Gdy 18.06.2016 r. poznałam Mariusza Woydę powiedział mi, że stosuje dietę rozdzielną. Dotąd myślałam, że bardzo trudno ją wprowadzić, że jest raczej nie dla mnie, bo sobie z tym nie poradzę. Oddzielanie tych produktów? Lepiej zwyczajnie, tradycyjnie... 
   Nie zdawałam sobie sprawy z tego, że może być ona tak ważna dla zdrowia. Uświadomił mi to Mariusz, kiedy razem podróżowaliśmy z Łodzi do Warszawy. Gdy wyjaśnił mi jak można tę dietę wprowadzić, nagle stało się to dla mnie jasne i możliwe do zrobienia. 
   Faktycznie nie muszę jeść dwóch dań obiadowych naraz. Najpierw zupa, do której mogę dodać węglowodany np: ryż, ziemniaki, kasza lub makaron. A za 2 godziny, gdyż tyle trawią się węglowodany drugie danie: mięso i warzywa, które trawią się 3 godziny. Na śniadanie węglowodany, na drugie śniadanie białka. Wszystkie potrzebne składniki dostarczam do organizmu tyle, że w kilku posiłkach w ciągu dnia stosując podział na węglowodany, białka, a do nich dodając produkty neutralne. 
   Moim hitem stały się kanapki z zielonym ogórkiem, które jak się dowiedziałam z bloga Mariusza dostarczają wodę do organizmu , a szczególnie do opon mózgowo - rdzeniowych zapobiegając moim migrenom. Stosowanie tej diety było wcześniej nie do przejścia dla mnie, a stało się jasne dzięki jednej rozmowie!
   Zawsze mogę liczyć na wsparcie Mariusza i radę. Często zaglądam na jego blog szukając nowych pomysłów np: kotlet i buraki zamiast stosowanych wcześniej ziemniaków. Zaczęłam zwracać uwagę na to co jem. Wybieram zdrowe produkty: warzywa, owoce, ciemne pieczywo. Zapominam o słodyczach. Do niczego mi nie pasują. Stało się tak jak to Mariusz opisał na swoim blogu: "przechodzę obok półek ze słodyczami i mój mózg mówi mi - to nie jest zdrowe dla ciebie" i idę dalej. Gdy minął miesiąc zadzwoniłam z jakąś sprawą do Mariusza i mówię mu: ta dieta działa, czuję się lepiej i schudłam 5 kg. Nagle to sobie uświadomiłam. Udało się! Wspaniale, moja waga idzie w dół, a ja czuję się lepiej! Potrafię to zrobić! Dzięki ci Mariuszu, bo przekazałeś mi cenną wiedzę. Pokazałeś, że nie jest to wcale trudne do przeprowadzenia. Mogłam bez jakiegokolwiek wysiłku zrzucić zbędne kilogramy i zadbać o swoje zdrowie. Dalej stosuję tę dietę, bo widzę, że warto. Będę do niej zachęcać innych.
Renata



Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz