poniedziałek, 22 stycznia 2024

Przepis na zupę krem cebulową

Zupa krem z cebuli

    Nigdy nie byłem fanem zup. Nie oznacza to, że ich nie lubiłem, a na szczycie mojej listy była zupa ogórkowa: Zupa ogórkowa 
    Moje zdanie o zupach zmieniło się radykalnie od pierwszej zupy krem, czyli zupy krem ze szpinaku, na którą mam nadzieję, że Agnieszka zrobi przepis. 

👉Jak zrobić zupę krem z cebuli❓ 

   Zupa krem z cebuli w wersji Agnieszki jest na prawdę wyrazista, smaczna i możecie być miło zaskoczeni jak ją zrobicie... Tak jak ja😁❗ Spodziewałem się zupełnie czegoś innego, a było o wiele bardziej pyszne. 
 
   Zapraszamy na przepis na zupę cebulową. 
 
   Mariusz i Agnieszka
 


Link do filmu z przepisem
 

 



Składniki:
  • 5 dużych cebul
  • 2 małe ziemniaki
  • 1 ząbek czosnku
  • 1 litr bulionu mięsnego lub warzywnego
  • 5 łyżek oliwy lub oleju
  • 1 łyżeczka tymianku
  • pół łyżeczki gałki muszkatołowej
  • sól
  • pieprz 
Przygotowanie:


Smacznego :) 

Zapraszamy na nasz kanał na YouTube:
www.youtube.com/c/DietaRozdzielna

ZaSubskrybuj😀❗ i daj łapkę w górę👍 😁❗

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz